Hoe het werkt


Met een GoShaka abonnement kan je onbezorgd genieten van het nieuwste kitesurf materiaal voor een vast bedrag per maand. Daarnaast bespaar je op de kosten van materiaal en onderhoud. We leggen hier uit hoe.

Stap voor stap

Onze diensten

Reparatie Service
Wij repareren de gear voor een eigen risico van €35,00 per schadegeval. Binnen twee weken sta je weer op het water! Duurt de reparatie langer? Dan krijg je vervangende gear van ons.
Boardbag Service
Op vakantie met je gloednieuwe set, dat is natuurlijk de droom! We helpen je op weg met de boardbag service. Huur voor jouw vakantie voordelig een boardbag. First week is on us!
Gear Check
Voorkomen is beter dan genezen, daarom checken wij elk jaar kosteloos jouw gear. op schade en slijtage. Zo kan jij weer veilig het water op en weten wij dat de gear nog in orde is!
Try & Fly
Eerst jouw gear uitproberen voor je jouw abonnement samenstelt? Wij bieden de mogelijkheid om demo gear te testen. Staat jouw kite of board er niet tussen? Neem contact met ons op.

Einde abonnement?

Je kan tijdens jouw abonnement ons benaderen om de gear over te nemen. Wij doen een gepast voorstel! Is je abonnement afgelopen dan doen we je twee weken voordat je de gear terugstuurt een voorstel om de set van ons over te nemen! 

Je behoudt dezelfde gear, maar betaald een lager maandtarief voor een nieuwe looptijd. Kies opnieuw tussen 1 - 24 maanden! 

Stuur je set naar ons terug en krijg exclusieve korting op je nieuwe set! Daarbij start je een nieuw abonnement en kan je dus weer voor een nieuwe looptijd kiezen. 

Zodra je jouw set naar ons hebt teruggestuurd en wij hem inscannen eindigt jouw abonnement automatisch. Wij geven je natuurlijk op tijd een heads-up met verzendlabel! 

Advies

Ons doel is niet alleen om abonnees de beste kitesurf gear te bieden, maar ook jou te helpen een veilige en plezierige kitesurfervaring te hebben.

Of je nu vragen hebt over gear, advies nodig hebt over veiligheidsrichtlijnen of gewoon op zoek bent naar meer informatie over de sport, ons team staat altijd klaar om je te helpen.

Samenwerkingen

We zijn trots om samen te werken met gerenommeerde merken zoals CORE, North Slingshot en meer, die bekend staan om hun innovatieve en hoogwaardige kitesurf gear.

Door samen te werken met andere partners als Kiterepair, NKV en Prolimit kunnen we abonnees de beste kitesurf ervaring mogelijk bezorgen.

We are just getting started...

Volg ons op Instagram of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om up-to-date te blijven van nieuwe diensten en producten!

Reviews

wat abonnees zeggen

Onze waarden

Betrokken

Door een excellente service te leveren willen wij kitesurfen nóg leuker maken voor jou.

Eerlijk

In onze missie om kitesurfen toegankelijk te maken bieden wij eerlijke prijzen onder eerlijke voorwaarden

Chill

Wij gaan er van uit dat jij chill bent, en jij kunt er vanuit gaan dat wij chill zijn. Kort samengevat: geen verborgen kosten en duidelijke communicatie.

Veelgestelde vragen

alvast beantwoord

Met een nieuw concept komen altijd nieuwe vragen. Nog meer vragen? Aarzel niet en mail ons!

Als abonnee ontvang je de volgende voordelen:

  1. Gloednieuwe gear van CORE, North, Slingshot & Ventum
  2. Een jaarlijkse gear check, just to be sure.
  3. Reparatie service. Iets kapot? Wij fixen het.
  4. Gegarandeerd 25% korting op je wetsuit, harnas en andere accessoires van Ride Engine.
  5. Boardbag service. Op kite-reis? We got sha! De Mystic Square ligt voor je klaar. 
  6. Advies over welke gear het beste bij jou past.
  7. Try & Fly, eerst uitproberen? No worries! Probeer jouw nieuwe kite voordat je je abonneert!

Wil je meer lezen over onze dienst? Lees het hier! 

Het is heel normaal dat je gehecht raakt aan je gear na verloop van tijd! Daarom is het mogelijk om je gear over te kopen aan het einde van je abonnement. Neem contact met ons op via chat, mail of Whatsapp om er achter te komen wat de overname prijs is voor jouw abonnement. Spoilers: je kan de gear voor een zeer aantrekkelijke prijs overnemen die onder de tweedehands waarde ligt!

Binnen een week heb jij je nieuwe setje binnen! Mochten er vertragingen zijn vanuit onze leverancier of vervoerder laten we je dat op tijd weten. Vragen over een geplaatste bestelling, laat het ons weten! Verzendkosten dekken wij, dat hoort bij een zorgeloze ervaring!

Geen zorgen! Wij regelen dat je materiaal direct wordt gerepareerd. Het enige wat jij hoeft te doen is het defecte artikel naar ons opsturen. Je betaalt €35,00 aan eigen risico.

Binnen een week hebben we je reparatie gefixt en sturen we jouw kite, bar of board weer netjes op en kan je weer het water op. Duurt het langer dan verwacht, zoeken we samen naar een passende oplossing. Zo mis je nooit een sessie.

Zeker! Richting het einde van je leaseperiode nemen we contact met je op om de opties te bespreken! Wil je al vóór het einde van je abonnement kopen? Ook dat kan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om jouw persoonlijke deal te bespreken.

Absoluut! Wij zijn zelf groot fan van kitereizen en snappen als geen ander dat je met je kites de wereld over wil reizen. Mocht je nog een boardbag nodig hebben, we got sha! Met onze boardbag service ben je voor de eerste week gratis en daarna €15,00 per week voorzien van een boardbag! Zie je in Kaapstad!

Bezorging is helemaal gratis! We mikken er op om je GoShaka ervaring zo fijn mogelijk te maken, daar horen geen bezorgkosten bij. Wil je je abonnement beëindigen en je gear terugsturen? Dan maken wij gewoon een verzendlabel aan voor de retourzending. Uiteraard ook kosteloos.  

Eerst je nieuwe kite uittesten? Dat kan! Plan jouw Try & Fly!